UA EN

Світ V.U.C.A, або світ постійних змін, може бути для нас як  захопливим і успішним, так і справжнім пеклом, якщо не вміти у ньому жити. Ще складніше це для організацій. Якщо ви мали нагоду бути хоча б учасником змін і тим більше ініціатором змін в організації, то розумієте, як це складно: опір працівників, конфлікти, відверте ігнорування та саботаж, небажання змінити спосіб роботи чи взаємодії, розчарування і невдачі. І тільки пройшовши усі «сім кіл», вдається досягти бажаного. Або не вдається, і ви втрачаєте мотивацію та віру у себе як у фахівця своєї справи.

Природа речей така, що люди не люблять зміни, навіть найменші. Навіть тоді, коли розуміють їх необхідність. Зміна – це вихід із звичного середовища. У вашій організації працюють люди, у кожного з яких є своє сприйняття змін і своя реакція на них. Сукупність їхнього сприйняття та дій може привести як до успіху, так і до невдачі.

Щоб збільшити ймовірність успішності змін, варто взяти до уваги помилки, яких можна допуститись, щоб або попередити їх виникнення, або зменшити їхній вплив.

Про 7 помилок, які ускладнюють проведення змін в організації, у дописі для ПроHR 

Designed by Freepik