Отримати
консультацію

Тренінги для управлінців інших рівнів та управлінського кадрового резерву

Отримати
консультацію

Ефективні зустрічі віч-на-віч (one on one meetings) як інструмент менеджера з розвитку команди

Для кого буде корисним цей тренінг

  • Для керівників з досвідом, які шукають ефективні практичні інструменти управління командами та розвитку людей в команді
  • Для керівників початківців, які формують власний стиль та набір кращих практик з управління командами та потенціалом людей в команді
  • Для HRменеджерів, які впроваджують культуру ефективного зворотного зв’язку та неперервного розвитку в компанії

Що отримають учасники тренінгу:

  • Розуміння для чого потрібні зустрічі (віч-на-віч) керівнику, працівнику і команді загалом
  • Розуміння особливостей спілкування, які потрібно враховувати у індивідуальних зустрічах: особливості сприйняття інформації, 4 рівні слухання, емоційна складова спілкування, мотивація у спілкуванні
  • Навичку формувати власні стратегії проведення зустрічей один-на-один
  • Базові навички та коучинг моделі для проведення якісних зустрічей віч-на-віч
  • Навчаться працювати з викликами, пов’язаними із проведенням індивідуальних зустрічей
  • Навчаться працювати з власними емоціями до і під час зустрічей віч-на-віч
  • Навчаться формувати цілі та очікування від таких зустрічей, підбирати ефективні запитання для побудови конструктивної розмови
  • Алгоритм підготовки та проведення ефективних зустрічей віч-на-віч
  • Чек-лист для підготовки, проведення та аналізу результатів зустрічей віч-на-віч
  • Банк запитань та коучинг моделей для використання під час зустрічей віч-на-віч

Як може виглядати тренінг для вашої команди менеджерів

Що робить зустріч віч-на-віч (one on one meeting) якісним та ефективним, для чого все це менеджеру

Виклики у проведенні індивідуальних зустрічей і як з ними працювати

Особливості спілкування, які впливають на комфортність і результати зустрічі віч-на-віч

Ефективне слухання

Емоційна сторона зустрічей віч-на-віч: як справлятись із неприємними емоціями

Коучинг інструменти для розвитку співрозмовника: модель GROW+CLEAR, розвиваючий зворотний зв’язок тощо

Як розговорити і почути чесну відповідь під час зустрічі: вибір та конструювання ефективних запитань

Формати тренінгу:

Одноденний інтенсив і після тренінговий супровід

Мікро-навчання: набір мікро-тренінгів за принципом одна навичка за один раз, із практичним використанням і обговоренням результатів практики

Ми формуємо наповнення тренінгу і вибираємо формат проведення, виходячи із потреб учасників та компанії-замовника

Online
2 вебінари по 3 год.
Інтенсив
1 день
Кількість учасників
до 12 осіб
Отримати консультацію

Швидкий старт в управлінні

Для кого

 

Цей курс призначений для адаптації менеджера-новачка у перші місяці його роботи на новій посаді. Також він буде корисним для працівників, зарахованих в управлінський кадровий резерв організації і для кого заплановане призначення менеджером найближчим часом

 

Результатом навчання стане

 

  • Набір з більше ніж 20 інструментів та методик для швидкої адаптації та входження в управлінську посаду
  • Практичні методи для аналізу етапів розвитку організації, команди, необхідності у змінах у рамках підрозділу чи проекту
  • Індивідуальний план дій у ролі керівника на 3 - 6 місяців
  • Базові навички з побудови взаємодії з різними зацікавленими сторонами: менеджером, командою колег та власною командою
  • Розуміння процесів формування команди, набір практичних інструментів для швидкої діагностики команди (компетентність та мотивація) і її реформування (якщо є така потреба)
  • Набір інструментів та підходів для налагодження ефективних управлінських процесів: планування, організації виконання, контролю та оцінки результатів
  • Інструменти та методи для побудови ефективних комунікацій в команді: розмови один-на-один, наради у різних форматах
  • Способи управління власною ефективністю: стрес менеджменту, основ емоційного інтелекту та управління енергією

 

Формат

 

  • Онлайн формат або комбінований (онлайн та офлайн) формат за принципом мікро навчання*
  • Група від 4 до 14 осіб
  • 23 години живого навчання: ввідний та завершальний вебінари по 1 год., 9 вебінарів/воркшопів по 2 год., один або два рази на тиждень, 3 групові онлайн зустрічі про виконання домашніх завдань
  • 4 години відео для ознайомлення з теоретичним матеріалом до модулів
  • Домашні завдання для практикування отриманих знань
  • Додатковий супровід: консультаційні та ментор-сесії у індивідуальному або груповому форматах за домовленістю

*- мікро навчання – програма формується за запитами замовника (корпоративний формат) або на основі попереднього онлайн опитування (відкритий та індивідуальний формат) для тренування конкретних практичних навичок учасників. Навчання складається з кількох модулів, які складаються з таких кроків:

попередня теоретична підготовка (короткі відео або аудіо лекції з теорією)

2 годинний вебінар для обговорення теорії, відповіді на запитання та виконання практичних завдань

практичні завдання для застосування отриманих знань та навичок у реальному робочому середовищі для формування твердого вміння. Тут можливий супровід тренера у погодженому форматі

Опис курсу (орієнтовний)**

 

Ввідний модуль. Бути успішним управлінцем (онлайн зустріч тривалістю 1 год.)

Знайомство учасників з тренером. Очікування учасників. Структура курсу. Взаємодія протягом курсу. Три площини завдань успішного керівника. Модель компетенцій успішного управлінця. Ключові пришвидшувачі

Модуль 1. Ефективна орієнтація у новій ролі

Важливі дослідження на старті у говій ролі

Аналіз Минуле – Теперішнє – Майбутнє: що залишити як є, що – змінити. Початок планування

STARS-модель для оцінки стадії діяльності команди та компанії. Твоя управлінська стратегія

Підходи до управління, виходячи із ситуації і очікувань

Модуль 2. Налагодження співпраці із ключовими зацікавленими сторонами

Аналіз зацікавлених сторін: хто це, їх очікування та побоювання

Матриця зацікавлених сторін: ключові зацікавлені сторони, їх ставлення і твої очікування до них

Планування кроків для налагодження конструктивної та ефективної взаємодії

Модуль 3. Взаємодія з командою. Діагностика команди

Місія та цілі команди в компанії: командне Навіщо, стратегічні цілі, для чого важливо, щоб вони були

Матриця компетенцій команди: що командні потрібно знати і вміти, якою їй потрібно бути, щоб досягати цілей

Діагностика команди: етапи розвитку команди, ролі лідера на кожному з етапів розвитку команд

Діагностика команди: аналіз сильних та слабких сторін команди

Планування кроків для підсилення команди

Модуль 4. Взаємодія з командою. Формування зрілої та продуктивної команди

Налагодження співпраці з командою: твої ролі, ключові завдання та дії

Оцінка людей в команді: критерії оцінки, аналіз сильних і слабких сторін, твої перші управлінські рішення

Формування команди, здатної досягати мети: що потрібно змінити і для чого

Відбір людей в команду

Планування кроків для підсилення команди

Модуль 5. Взаємодія з командою. Мотивуюче середовище команди, яке втримує та заохочує

Що таке мотивуюче середовище і звідки воно береться

Чому менеджер не може мотивувати команду і що з цим робити

Діагностика мотивуючого середовища та планування дій з його зміни

Способи формування та підтримки мотивуючого середовища в команді

Модуль 6. Гнучкий підхід до управління і розвитку людей в команді

Рівні виконавської зрілості працівника як основа для успішного виконання

Ситуаційний підхід до управління людьми: коли командувати і коли можна делегувати

7 підходів до управління виконанням

Модуль 7. Управлінські процеси на рівні людей в команді

Управлінський цикл керівника

Планування та цілепокладання, формулювання очікувань до результатів

Організація виконання: як досягти 100% досягнення очікуваних результатів

Контроль та координація: види контролю і для чого він потрібен

Оцінка виконання: коригуючий зворотний зв’язок

Модуль 8. Управлінські комунікації

Види управлінських комунікацій, як їх організовувати ефективно: конструктивний зворотний зв’язок, розмови один на один

Наради: підходи, що зроблять їх продуктивними і цікавими для всіх

Модуль 9. Особиста ефективність керівника

Основи емоційного інтелекту та стрес менеджменту

Lifework баланс: як його досягти, якщо ти біжиш по злітній смузі менеджерської кар’єри

Завершальний модуль (онлайн зустріч тривалістю 1 год.)

Підсумки навчання. Зворотний зв’язок від учасників курсу. Зворотний зв’язок за результатами фінального тестування.

 

 

** - це орієнтовне наповнення курсу. Воно може змінюватись, виходячи із Ваших реальних потреб та проблем, які потрібно вирішити. Також основою для формування наповнення можуть бути індивідуальні плани розвитку учасників управлінського кадрового резерву чи керівників-початківців

 

Вартість курсу для корпоративного формату і для участі у відкритій групи ви можете дізнатись, заповнивши Форму запиту

On line
9 вебінарів по 2,5 год., 3 Q&A сесії для групи
Отримати консультацію

Персональна ефективність керівника

Наскільки ефективний керівник, настільки ефективна і його команда, адже керівник як лідер команди, є прикладом для її учасників у повсякденній діяльності.

Дана програма буде корисна як досвідченим керівникам, так тим, хто зарахований до управлінського кадрового резерву

Результати для учасників:

  • Розуміння складових персональної ефективності управлінця
  • Навички управління цілями персональними та командними
  • Інструменти фокусування на найважливішому
  • Навички гнучкого планування дня
  • Інструменти роботи з рутиною
  • Навички делегування і використання ресурсу команди
  • Навички роботи з енергією, мотивацією та натхненням
  • Персональний набір практик ефективного використання часу
Опис програми:
  • Визначення персональної ефективності, самоаналіз
  • Самоорганізація: підходи до ефективного використання часу. Цейтнот керівника
    • Мотивуючі та реалістичні цілі
    • Фокусування та пріоритети
    • Гнучкий підхід до управління часом в умовах, що змінюються
    • Реалістичність у плануванні і розподілі часу
    • Що робити з рутиною і завданнями, що не мають місця
    • Хронофаги: куди втікає час і що з цим робити
  • Як сказати «ні» і зберегти стосунки
  • Ефективний відпочинок і управління енергією
  • Саморозвиток: сприйняття інформації і спосіб навчання у кожного свій
  • Командний час: ресурс чи тягар. Як використовувати делегування
On-line:
4 вебінари по 2 год. + домашні завдання + ментор-сесії
Off-line:
2 дні
Отримати консультацію

Індивідуальні ментор-сесії

Ефективна розмова про відповідальність: як стимулювати працівників дотримуватись зобов’язань

Учасники тренінгу отримають:

  • Розуміння причин порушення працівниками взятих на себе зобов'язань
  • Алгоритм проведення конструктивної розмови про відповідальність
  • Знання про те, як підтримувати виконання працівником взятих на себе зобов'язань

Опис програми

  • Аналіз причин порушення домовленостей: формування реалістичної гіпотези про стан справ
  • Підготовка до розмови: визначення цілі та очікувань, оцінка ризиків, формування сценарію, емоційна підготовка керівника
  • Алгоритм проведення розмови: як розпочати, як підтримувати її в конструктивній площині
  • Що робити керівнику, щоб працівник дотримався домовленостей
online
2 вебінари по 2,5 год
Отримати консультацію

Ефективна комунікація керівника

Результати для учасників:

  • Розуміння процесу та складових міжособистісної комунікації
  • Розуміння факторів, що впливають на сприйняття людьми інформації
  • Навички активного слухання
  • Навички отримання та надання конструктивного зворотного зв’язку в комунікації з іншими
  • Навички проведення регулярних розмов один-на-один
  • Навчики проведення коригуючих розмов при систематичних порушеннях
  • Навички проведення оперативних нарад та нарад з вирішення проблем
Опис програми:
  • Процес комунікації як він є насправді
  • Рівні сприйняття інформації різними людьми: як порозумітись і почути один одного
  • Активне та емпатійне слухання: як отримати і передати 100% інформації замість 30%
  • Постановка завдання на 100%
  • Конструктивний зворотний зв’язок як частина управлінської комунікації
  • Проведення ефетивних розмов один-на-один
  • Як провести розмову з працівником, який систематично порушує обіцянки, правила взаємодії та етичні норми
  • Ефективна нарада: види, способи організації, контроль результатів
On-line:
4 вебінари по 2 год. + домашні завдання + ментор-сесії
Off-line:
2 дні
Отримати консультацію

Успішне управління на щодень

Результати для учасників:

  • Практичний набір інструментів для управління
  • Навички планування щоденної діяльності підрозділу
  • Навички організації результативного виконання планів
  • Навички ефективних інструктування та делегування
  • Розуміння важливості та різних видів контролю
  • Розуміння важливості оцінювання та покращення виконання завдань працівниками
  • Розуміння реальних причин погіршення виконання
  • Алгоритм проведення конструктивної розмови про відповідальність
  • Розуміння «вузьких» місць у власному підході до управління та як з ними працювати на практиці
  • Розуміння суті мотивації та мотиваційних інструментів у роботі керівника
Індивідуальна стратегія ситуаційного управління
  • Основні функції та ролі керівника, зони управлінської відповідальності
  • Модель компетенцій ефективного керівника
Ситуаційне управління
  • Рівні участі підлеглих
  • 4 стилі ситуаційного управління як запорука продуктивності та розвитку працівників
  • Самодіагностика «Моя карта стилів управління»
Планування
  • Декомпозиція цілей: від стратегічних до операційних на щодень
  • SMART – планування для результативного виконання
  • Визначення пріоритетів
Організація виконання
  • Розподіл завдань
  • Цілепокладання: інструктувати, навчати, підтримувати чи делегувати?
  • Алгоритм постановки завдання
Контроль
  • Етапи і основні види контролю
Розвиваючий зворотний зв’язок про виконання
  • Що таке розвиваючий зворотний зв’язок, оцінка виконання
  • Розвиваюча похвала як стимулювання до покращень
  • Розвиваюча критика як навчання через дію
  • 6 груп причин погіршення виконання
  • Результативна розмова про відповідальність
 
On-line:
4 вебінари по 2 год. + домашні завдання + коуч-сесії
Off-line:
2 дні
Отримати консультацію

Формування та розвиток високо ефективної команди

Результати для учасників:

  • Розуміння процесу перетворення групи людей на злагоджену команду
  • Розуміння ролей, які мають відігравати керівники на кожному з етапів формування команди
  • Розуміння природи командних ролей і як створити гармонійну команду
  • Навички побудови ефективної адаптації новачків
  • Розуміння мотиваційного середовища
  • Розуміння особливостей навчання та розвитку дорослих
  • Навички наставництва, менторингу та коучингу як підходів до розвитку працівників
Опис програми:
  • Командоутворююча активна частина ROK Networking Quest ©
  • Етапи формування команди та їхні особливості
  • Ролі керівників на кожному етапі формування команди
  • Командні ролі. Гармонійне поєднання ролей у команді
  • Адаптація нових членів команди: формування культури прийняття новачків
  • Мотивація: це не про гроші
  • Розвиток персоналу: особливості навчання дорослих
  • Ролі керівника у розвитку команди: інструктор, тренер, наставник, метор і коуч
On-line:
4 вебінари по 2 год. + домашні завдання + коуч-сесії
Off-line:
2 дні
Отримати консультацію
© 2005-2024 River Of Knowledge.
Всі права захищені.
© 2005-2024
River Of Knowledge.
Всі права захищені.
Отримати
консультацію