Отримати
консультацію
Отримати
консультацію
Прокачайте навички брейнстормінгу
Стратегія розвитку Для успішного управління Команда мрії Управління змінами
06 липня
2018

Прокачайте навички брейнстормінгу

Це презентація з майстер-класу для Школи молодих християнських лідерів. Було дуже цікаво працювати з молодими людьми віком 18 - 20 років. Набрейнштормили купу цікавих ідей, крім того це виявилось весело :) Спробували тільки кілька способів, їх є більше. Мій найулюбленіший - це метод Волта Діснея

"Мозковий штурм. Як отримати максимальну кількість ідей"

Ефективна адаптація: як втримати з перших годин тих, кого привабили та відібрали ?
Команда мрії HRM
06 липня
2018

Ефективна адаптація: як втримати з перших годин тих, кого привабили та відібрали ?

Відомий факт: новий працівник кінцево вирішує, чи залишатись йому у вашій команді і наскільки він лояльний до вас протягом перших... Ні, не кількох днів. На сьогодні - кількох перших годин роботи.

Перед менеджерами і власниками на сьогодні дуже актуальними є питання, по-перше, як залучити тих кандидатів, які найбільше пасують в компанію і на вакансію. Друге, напевно важливіше за перше - як втримати з перших годин тих, кого привабили, відібрали і витратили немалий бюджет.

Для тих, хто цікавиться корпоративною Бірюзовою культурою
ROK читання
17 квітня
2018

Для тих, хто цікавиться корпоративною Бірюзовою культурою

Фредерік Лалу. Компанії майбутнього.- Клуб сімейного дозвілля. 2017 р.

Кому корисно прочитати:

  • власникам компаній, які планують бути успішними у найближчих 100 років
  • топ-менеджерам компаній, стратегією яких є успіх протягом 100 років і далі
  • початківцям у бізнесі, які хочуть створити організацію майбутнього
Результати невеликого дослідження мотивації
Для успішного управління
11 грудня
2017

Результати невеликого дослідження мотивації

Це дослідження виникло спонтанно як «побічний» ефект близько 20 тренінгів для управлінців різних рівнів, у різних за розміром та сферою діяльності компаніях. Загалом у тренінгах взяло участь понад 380 учасників. Спільним для всіх компаній було те, що вони на момент проведення тренінгів проходили етап активних змін та реорганізацій.

Бренд працедавця: чесний погляд на свою компанію
HRM
01 листопада
2017

Бренд працедавця: чесний погляд на свою компанію

Бренд компанії як працедавця - це давно вже не данина моді, а нагальна необхідність, щоб організація могла жити і бути успішною. Щоб у організацію приходили ті люди, яких можна сміливо назвати "своїми", потрібен відповідний образ. І він має бути не надуманий, а чесний, щоб потім уникнути розчарувань та втрати репутації на ринку. Над брендом багато років кропітливо працюють великі системні компанії. Однак для малого і середнього бізнесу, національного і регіонального масштабу це також є важливим питанням, яке потребує вивчення і наполегливої роботи.

© 2005-2018 River Of Knowledge.
Всі права захищені.
© 2005-2018
River Of Knowledge.
Всі права захищені.
Отримати
консультацію