Отримати
консультацію
Отримати
консультацію
Сильний бренд працедавця як ключовий напрямок інвестицій у HRM
Стратегія розвитку HRM
18 січня
2019

Сильний бренд працедавця як ключовий напрямок інвестицій у HRM

Залучення талантів. Плани на 2019 рік. Важливо не тільки збудувати успішний бренд компанії як працедавця. Важливіше його підтримувати на належному рівні

Прокачайте навички брейнстормінгу
Стратегія розвитку Для успішного управління Команда мрії Управління змінами
06 липня
2018

Прокачайте навички брейнстормінгу

Це презентація з майстер-класу для Школи молодих християнських лідерів. Було дуже цікаво працювати з молодими людьми віком 18 - 20 років. Набрейнштормили купу цікавих ідей, крім того це виявилось весело :) Спробували тільки кілька способів, їх є більше. Мій найулюбленіший - це метод Волта Діснея

"Мозковий штурм. Як отримати максимальну кількість ідей"

Що таке "мертві цінності" і як їх можна реанімувати
Стратегія розвитку
23 січня
2017

Що таке "мертві цінності" і як їх можна реанімувати

* Мертві цінності в організації чи команді - це те, що написано на сайті, в брошурах і чого по факту ніхто не дотримується.

**Власник і його команда менеджерів є прямим прикладом для інших працівників і для клієнтів у дотриманні (чи не дотриманні) задекларованих цінностей.

© 2005-2024 River Of Knowledge.
Всі права захищені.
© 2005-2024
River Of Knowledge.
Всі права захищені.
Отримати
консультацію