Отримати
консультацію
Отримати
консультацію
Стратегія розвитку HRM
18 січня
2019

Сильний бренд працедавця як ключовий напрямок інвестицій у HRM

Сильний бренд працедавця як ключовий напрямок інвестицій у HRM

Залучення талантів. Плани на 2019 рік. Важливо не тільки збудувати успішний бренд компанії як працедавця. Важливіше його підтримувати на належному рівні

Компанія Criteria Corp провела опитування більше 350 фахівців із рекрутингу із компаній різних сфер діяльності. Дослідження стосувалось трендів та пріоритетів рекрутерів у 2018, як змінився рекрутинг та як буде адаптуватись до цих змін бюджет інвестицій на рекрутинг, переваги тестування перед наймом, які інструменти використовуються для рекрутингу.

Коротко про тренди та пріоритети у інвестуванні коштів компаніями, які взяли участь у опитування, на 2019 рік:

1

Як видно на цій діаграмі, найбільша кількість компаній планує не просто створення сильного бренду працедавця. Важливо підтримувати вже створений бренд, створену репутацію. Чому? Бо  це дозволяє приваблювати високо кваліфікованих кандидатів, отримувати більшу кількість відгуків на вакансії, більш якісні вибірки кандидатів. Також стабільно сильний бренд впливає на зменшення плинності працівників, підтримування позитивного робочого середовища.

Що варто робити, щоб підтримувати сильний бренд працедавця?

Розвивайте лідерів – люди приходять в організацію і працюють з лідерами. Особистість лідера, його управлінські підходи можуть як підсилювати репутацію компанії, так і «вбивати». Навчайте новачків в управлінні новітнім та класичним підходам до управління, вирішенню конфліктів, розвивайте навички комунікацій як на рівні «людина- людина», так і на рівні «лідер – команда»

Розвивайте команди, навчайте людей взаємодія між собою, співпрацювати, досягати результатів разом. Людям цікаво працювати разом, бути причетними до спільного творення. Звичайно, за умови, що все відбувається у позитивному робочому середовищі

Залучайте власних працівників у коло адвокатів компанії: якщо людям цікаво, психологічно і фізично комфортно працювати, якщо у кожного є можливості працювати у рамках власних цінностей, разом з однодумцями, втілювати свої ідеї – люди з гордістю розповідають всім, як круто працювати в організації і тим самим приваблюють тих людей, які потрібні компанії

Чітко комунікуйте хто ви, для чого ви існуєте, яку цінність ваша компанія приносить світу та якими принципами керуються люди, які у вас працюють і вам підходять – так ви будете приваблювати до себе тих людей, яким ви близькі за цінностями та цілями

Будьте перебірливими, наскільки можете. Неправильні люди, яким ви не підходите і які не підходять вам, будуть розчаровуватись і погано відгукуватись про вашу компанію. І це буде ослаблювати вашу репутацію.

Прощайтесь з працівниками коректно як з точки зору законодавства, так і з емоційної, психологічної точки зору. Якщо людина, яка покидає вашу компанію, команду з різних причин, почує слова вдячності за час і докладені зусилля, отримає змогу висловити свою точку зору на те, що потрібно змінити, рівень її прихильності може залишитись на доброму рівні і вона буде рекомендувати компанію як добре місце роботи

Автор Ольга Садоха

За матеріалами:business.linkedin.com

Photo credential Freepik

© 2005-2019 River Of Knowledge.
Всі права захищені.
© 2005-2019
River Of Knowledge.
Всі права захищені.
Отримати
консультацію