Отримати
консультацію
Отримати
консультацію
Лідерство Для успішного управління
15 березня
2021

"Точка входу" в управлінську посаду. Частина 1

"Точка входу" в управлінську посаду. Частина 1

18 років тому формально розпочався мій шлях управлінця - стала керівником відділу персоналу з 0,5 підлеглими. Так-так, саме пів працівника, вірніше працівниці 🙂 Як так вийшло? Читайте далі

На той час дівчина, яка формально була юристом у нашій тоді не дуже великій компанії за сумісництвом була ще й інспектором з кадрів. І дуже не любила цієї роботи. Ми розійшлись, так і не ставши командою. І для мене це був перший складний управлінський досвід. Бо управляти я не вміла і на додачу ще й про управління персоналом мала досить загальне, дилетантське уявлення. Мені пощастило, дуже: власники компанії заінвестували у мій розвиток як HR-а достатньо коштів і, що найцінніше, терпеливості, розуміння до моїх помилок і багато вимогливості для мого швидкого навчання "в дії". Про це я, мабуть, якось напишу окрему історію злетів і падінь 🙂 
Зараз - про управлінський шлях (теж - злетів і падінь, час від часу траплялись плато).
Мої уроки з цього першого досвіду:
  • керівнику потрібно добре розбиратись у предметі діяльності підрозділу, щоб ставити зрозумілі, досяжні цілі і вміти їх досягати разом з командою
  • якщо людина не хоче робити свою роботу, не любить її, то це гірше, ніж не може, бо не буде мати мотивації навчитись. І шмагати цього здохлого коня - марна витрата зусиль, часу і втрата нормальних стосунків. Краще - відпустити, часом навіть звільнити, якщо людина займається насильством над собою і примушує себе робити ненависну роботу і ненавидить все і всіх навколо
  • для того, щоб зрозуміти, що моє в HR-і і що категорично не моє, бо немає здібностей і бажання, варто було зробити багато роботи руками самій. Як наслідок - краще, чіткіше розуміння того, хто і під які функції мені потрібен в команду
  • без чіткого розуміння бізнесу, який веде компанія, того, як працюють конкуренти, не реально бути ефективним управлінцем, та й HR-ом теж. Я взагалі не уявляю, як можна працювати без цього 🙂 Знаю, що часто була і залишають надто категоричною в питанні професійності в управлінні людьми в команді і людським потенціалом у організаціях, бо знаю ціну непрофесійності
  • на початку одним з найважливіших кроків, які потрібно робити менеджеру-новачку, є пошук наставника і ментора. У той час я не знайшла і наробила багато помилок, яких можна було б уникнути, якщо б я мала з ким порадитись, послухати чийсь досвід
  • дуже важливо розібратись зі своїми сильними сторонами, сторонами до розвитку і, найважливіше, тими сторонами, які просто потрібно прийняти, і пошукати людину в команду, яка їх компенсує
  • довіра, налагоджені стосунки і конструктивна взаємодія з керівниками інших команд, своїм безпосереднім керівником, всіма, з ким команда взаємодіє ззовні компанії, є запорукою успіху як особистого, так команди. 
 
Такою була моя "точка входу" в управління - почати все з нуля: команду, формування системи управління персоналом в компанії. 
Керівником можна стати різними способами. І у кожному з них є як можливості, якими потрібно вміти скористатись, так і виклики, які потрібно розуміти і вміти дати собі раду.
 
Мої варіанти як можна ввійти в управлінську кар'єру:
  • "Вирости з команди"
  • "команда Стартап"
  • "Менеджер готової команди"
  • "Це тимчасово, поки когось знайдемо"
Хочу написати про можливості і виклики кожного з них у наступних постах. Сподіваюсь, буде цікаво та комусь стане у нагоді
 
Авторка: Ольга Садоха
Засновниця ROK
Тренерка управлінських навичок
Ментор та коуч управлінців
© 2005-2021 River Of Knowledge.
Всі права захищені.
© 2005-2021
River Of Knowledge.
Всі права захищені.
Отримати
консультацію