Отримати
консультацію
Отримати
консультацію
Лідерство Для успішного управління
25 серпня
2020

Як провести зустріч один-на-один з користю та в задоволення

Як провести зустріч один-на-один з користю та в задоволення

Щоб ці зустрічі не стали дратуючою формальністю, вони мають мати конкретні цілі та приносити користь усім учасникам.

Якщо ви плануєте запроваджувати в себе регулярні зустрічі один - на  - один з працівниками у команді, то найперше подумайте, чи ви справді до цього готові. Для чого ви хочете їх запровадити і проводити, яку користь від цього вам потрібно отримати у короткій та довгій перспективі.
Щоб ці зустрічі не стали дратуючою формальністю, вони мають мати конкретні цілі та приносити користь усім учасникам.
 
Якщо ваша зустріч один-на-один із працівником пройшла успішно, то у вас обох є відчуття, що час пройшов з користю. Ви і ваш співрозмовник після розмови можете дати відповіді на запитання:
 
Що важливого, корисного я дізналась, дізнався? Що мені потрібно робити далі? Яку користь я отримала чи отримав від цієї зустрічі? Чи знаю я, що потрібно робити далі?
 
Для того, щоб така розмова була продуктивною і принесла задоволення обом сторонам, до неї потрібно готуватись:
  • Визначте ціль розмови: Для чого я її проводжу?
  • Визначте для себе, яких результатів вам потрібно досягнути під час розмови: Як я буду знати, що досягнув/ досягнула потрібних  результатів?Що має відчувати ваш співрозмовник чи співрозмовниця після нашої розмови? Якими мають бути дії його чи її дії після розмови? Що має змінитись у нашій взаємодії чи в діях працівника чи працівниці?
  • Врахуйте, що є важливим для ваших працівника чи працівниці на даний момент: Що є важливим для працівника чи працівниці на сьогодні, з моєї точки зору? Не знаю? - потрібно це з'ясувати
  • Заплануйте час (від 15 до 30 хв.)
  • Організуйте тихе місце, де вам ніхто в цей час не буде заважати
  • Складіть орієнтовний план розмови
Ось кілька прикладів сценарію 
 
Якщо вам потрібно обговорити поточні результати роботи працівника і пріоритети на найближчий час:
  • обмінятись фідбеками по ситуації:
    • обговорити досягнуті результати на даний момент
    • обговорити що потребує покращень і як це варто робити
  • обговорити пріоритети в завданнях
  • узгодити очікування до результатів, як має виглядати добре зроблена робота
 
Якщо вам важливо обговорити мотивацію та розвиток працівника, то план розмови може бути таким:
  • запитати як людині працювати в організації, команді
  • що подобається, що потребує змін і яких
  • обговорити, чого потребує, щоб почуватись більш задоволеним чи задоволеною, мати енергію для роботи і бажання її покращувати
  • обговорити, як бачить свій розвиток, які навички хоче здобути, щоб краще робити свою роботу, чим хоче займатись в компанії і яких зусиль готовий чи готова докласти, щоб отримати таку можливість
 
Домовляйтесь про такі розмови наперед. Не варто робити їх несподіваними сюрпризами для працівників, це неприємно і створює  відчуття небезпеки, напруги та страху.
 
Перед початком розмови один - на - один обов'язково налаштуйтесь емоційно. Зробіть коротку паузу хоча б на 5 хв. і сфокусуйтесь на тому, що зараз у вас буде розмова, переключіть свою увагу на тему розмови та на людину.
Налаштуйтесь на діалог. У вашого співрозмовника чи співрозмовниці має бути достатньо часу, щоб висловити свої думки та пропозиції. Налаштуйтесь на активне, емпатійне слухання, не оцінюйте і не критикуйте, не перебивайте, ставте такі запитання, які будуть заохочувати людину до розмови і відкритості. 
 
Можете почати розмову із запитання, наприклад: Як у тебе справи? Як ти? Як ти себе почуваєш? Що для тебе зараз найважливіше? Як нам найкраще використати цей час? Про що тобі важливо зі мною поговорити сьогодні? Що буде нашим найкращим результатом у цій розмові?
На завершення розмови підведіть короткі підсумки: про що поговорили, про що домовились, що кому потрібно робити далі. Запитайте людину про те, як вона почувається і чи отримала те, чого очікувала.
 
Якщо ви тільки започатковуєте такі розмови, то деякий час ви будете відчувати незручність, як і ваші працівники. Ви будете відчувати брак довіри і невелику охоту людей відверто розмовляти.
Потрібен час для того, щоб люди почали довіряти тому, що такі розмови з вами як керівником - це безпечно, від них можна отримати користь. Головне - бути наполегливими та проводити їх регулярно, хоча б один раз на місяць із кожним працівником. Так ви натренуєте свої вміння вести такі розмови і люди звикнуть до того, що вони є частиною життя команди і приносять свої позитивні результати.
 
Якщо вас чекає розмова про те, що людина систематично порушує дані обіцянки, правила взаємодії в команді чи етичні норми,і через це у вас вже немає до неї довіри, то це вже інша розмова. Вона теж є форматом один-на-один. І теж потребує достатньо часу для підготовки. Як її проводити, можете почитати ТУТ
 
Також у нас є тренінг-практикум ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ КЕРІВНИКА, на якому ми працюємо над навичками проводити зустрічі один-на-один, розмов про відповідальність та інші види управлінських комунікацій
 
Якщо ви щойно розпочинаєте свою управлінську кар'єру і вам потрібно набути всіх управлінських навичок, в тому числі і управлінської комунікації, то для вас ми маємо онлайн курс ШВИДКИЙ СТАРТ В УПРАВЛІННІ
© 2005-2024 River Of Knowledge.
Всі права захищені.
© 2005-2024
River Of Knowledge.
Всі права захищені.
Отримати
консультацію