Отримати
консультацію
Отримати
консультацію
До мотивації
Для успішного управління HRM
21 серпня
2020

До мотивації

Чому ви не можете мотивувати інших? Бо це справа виключно особиста. Що можете зробити ви як керівник? Читайте далі

7 стратегій утримання працівників
Для успішного управління Команда мрії HRM
17 травня
2019

7 стратегій утримання працівників

Плинність персоналу – сьогодні гаряча тема на ринку праці, зрештою як і завжди. Рівень безробіття знижується, працівники «озираються навколо» і знаходять кращі пропозиції. А працедавцям важче втримати людей в компанії на довго. Zк виграти боротьбу за утримання працівника?

Для керівників та власників: Як ефективно провести співбесіду
Команда мрії HRM
30 січня
2019

Для керівників та власників: Як ефективно провести співбесіду

Для того, щоб добре провести співбесіду і отримати достатньо інформації для прийняття виваженого рішення, хто із кандидатів вам підходить найкраще, потрібно вміти ставити правильні запитання. Адже про що запитаєте, про те і отримаєте відповідь

Кілька принципів проведення співбесіди з максимальною ефективністю

Сильний бренд працедавця як ключовий напрямок інвестицій у HRM
Стратегія розвитку HRM
18 січня
2019

Сильний бренд працедавця як ключовий напрямок інвестицій у HRM

Залучення талантів. Плани на 2019 рік. Важливо не тільки збудувати успішний бренд компанії як працедавця. Важливіше його підтримувати на належному рівні

Ефективна адаптація: як втримати з перших годин тих, кого привабили та відібрали ?
Команда мрії HRM
06 липня
2018

Ефективна адаптація: як втримати з перших годин тих, кого привабили та відібрали ?

Відомий факт: новий працівник кінцево вирішує, чи залишатись йому у вашій команді і наскільки він лояльний до вас протягом перших... Ні, не кількох днів. На сьогодні - кількох перших годин роботи.

Перед менеджерами і власниками на сьогодні дуже актуальними є питання, по-перше, як залучити тих кандидатів, які найбільше пасують в компанію і на вакансію. Друге, напевно важливіше за перше - як втримати з перших годин тих, кого привабили, відібрали і витратили немалий бюджет.

Бренд працедавця: чесний погляд на свою компанію
HRM
01 листопада
2017

Бренд працедавця: чесний погляд на свою компанію

Бренд компанії як працедавця - це давно вже не данина моді, а нагальна необхідність, щоб організація могла жити і бути успішною. Щоб у організацію приходили ті люди, яких можна сміливо назвати "своїми", потрібен відповідний образ. І він має бути не надуманий, а чесний, щоб потім уникнути розчарувань та втрати репутації на ринку. Над брендом багато років кропітливо працюють великі системні компанії. Однак для малого і середнього бізнесу, національного і регіонального масштабу це також є важливим питанням, яке потребує вивчення і наполегливої роботи.

Адаптація новачка як вдалий початок взаємної лояльності
HRM
15 серпня
2016

Адаптація новачка як вдалий початок взаємної лояльності

Пригадайте себе у свої перші дні і тижні на новому місці. Чого ви боялись, чого вам бракувало з боку команли і керівника, у чому ви розчарувались, можливо, назавжди? І як довго ви працювали в тій організації, де негативу і розчарувань у перші дні було найбільше?

Создание отдела управления персоналом «с нуля»
HRM
02 квітня
2015

Создание отдела управления персоналом «с нуля»

Широко распространенная ситуация из жизни: вас пригласили в компанию на позицию руководителя отдела управления персоналом. Ваша стратегическая цель этот, собственно, отдел и создать, «с нуля». Для менеджера з 2-3 летним опытом работы задача вполне по плечу. Наверняка у вас возникла целая гамма чувств: от радости (наконец-то!) до страха (с чего начать?!). В этот момент нужно прийти в состояние душевного равновесия и перед тем, как действовать, ответить на несколько простых и очень важных вопросов. Ответы помогут вам понять, чего ожидает от вас владелец бизнеса и что на самом деле нужно вашей организации, чтобы достигать стратегических целей. Итак, простые вопросы о важном.

© 2005-2024 River Of Knowledge.
Всі права захищені.
© 2005-2024
River Of Knowledge.
Всі права захищені.
Отримати
консультацію