2015
Практичний тренінг "Design Thinking: як здивувати клієнта простими інноваціями" для компанії Softjourn
24 жовтня Ольга Садоха та Юрій Тягнибок організували та провели для ІТ компанії Softjourn, м. Івано-Франківськ, воркшоп з вивчення та використання підходу дизайн мислення «Design Thinking: як здивувати клієнта простими інноваціями».
Учасники воркшопу вчились емпатійному слуханню клієнта, виявляли глибинні стратегічні потреби клієнта, генерували практичні ідеї як можна задовольнити ці потреби, і виготовляли прототипи своїх рішень з того,що було на столі. Наприкінці воркшопу кожна команда презентувала своє рішення і кожен учасник мав можливість проголосувати за кращу пропозицію.
«Важливо справді вислухати клієнта не тільки з технічної точки зору, але і зрозуміти що його насправді болить, які в нього є мрії. І тоді можна зробити таке рішення, яке його здивує, викличе масу позитивних емоцій і задоволення» - таким був підсумок воркшопу від учасників.