2015
Старт корпоративної програми розвитку управлінців компанії Ензим
24 серпня успішно стартувала комплексна програма управлінського розвитку «Школа успішного керівника» для команди управлінців середньої ланки ПрАТ «Компанія Ензим».
Програма триватиме три місяці і складається із трьох модулів: «Серфінг управління», «Формування команди та роль лідера на кожному з етапів» та «Ефективна комунікація. Емоційна грамотність управлінця». Загалом у програмі візьме участь 40 керівників лінійного та середнього рівня управління. Дана програма покликати підтримати зміни та нововведення, які відбуваються у нашого клієнта.
На завершення програми її учасники складуть випускні тести та отримають ROK – сертифікати.
24-26 серпня розпочала навчання перша група учасників тренінгом «Серфінг управління», який провела Ольга Садоха. Про що йшлось?
Насамперед про розуміння того, які функції та завдання виконує керівник щодня, які ролі він використовує і котрі з них є продуктивні, а котрі навпаки, знижують продуктивність як керівника, так і команди. Цікавим було обговорення зон відповідальності керівника. Учасники прийшли до висновку, що насправді успішність керівника у великій мірі залежить від роботи команди, кожного працівника, від співпраці з колегами.
Далі учасники вивчали стилі ситуаційного керівництва, діагностували власну карту стилів і прийшли до висновку, що ще є куди розвиватись J
Продовженням було тренування навичок ставити SMART-цілі та навичок доручення завдання працівнику, враховуючи його рівень компетентності та зацікавленості.
Завершальною була тема серйозної розмови про відповідальність: учасники тренувались визначати справжні причини порушень працівниками своїх зобов’язань та вчились планувати і проводити ці неприємні розмови так, щоб працівник все-таки виправив свою поведінку і дотримувався в майбутньому взятих зобов’язань.
Узагальнений висновок, який зробили учасники: щоб керувати людьми, потрібно розуміти їх можливості та бажання і враховувати це, коли ставиш завдання. Якщо працівник добре зробив роботу, потрібно йому про це говорити. Якщо ж результат поганий – то потрібно підготуватись до розмови і таки поговорити, щоб на майбутнє працівник розумів, що йому потрібно робити по-іншому.
З нетерпінням чекаємо наступної зустрічі!