Отримати
консультацію
Отримати
консультацію
02 листопада
2015

Тренінг з розвитку навичок якісного обслуговування клієнтів для мережі магазинів «Чудо-чадо» та мережі ательє Олени Гусєвої

Тренінг з розвитку навичок якісного обслуговування клієнтів для мережі магазинів «Чудо-чадо» та мережі ательє Олени Гусєвої

1 грудня група продавців, закрійників та офіс-менеджерів мережі магазинів та ательє взяли участь у практикумі від Ольги Садохи «Якісне обслуговування клієнтів».

Разом з тренером нашої компанії Ольгою Садохою учасниці активно попрацювали над формуванням портрету клієнта, розумінням його потреб та тим, що можу кожна учасниця зробити, щоб зрозуміти клієнта та обслужити його так, щоб він залишився задоволеним і став прихильником магазині чи ательє надовго.

Якими є наші клієнти та чого вони від нас очікують? Які послуги чи товари і яким чином можуть задовольнити потреби клієнтів чи вирішити їхні проблеми? Що робити, якщо до нас прийшов прикрий клієнт? Як зберігати позитивний настрій і мотивацію до роботи? Ось такими непростими були питання, які ставила перед собою група і успішно знаходила на них відповіді.

«Якщо розумієш справжні потреби клієнта і знаєш, яким чином ти їх можеш задовольнити, це дає натхнення до роботи, покращує настрій і результати. Ми отримали практичні способи розуміння себе і клієнтів, і це нам допоможе якісно та із задоволенням працювати з нашими клієнтами» - ось таким був відгук учасниць тренінгу.

© 2005-2018 River Of Knowledge.
Всі права захищені.
© 2005-2018
River Of Knowledge.
Всі права захищені.
Отримати
консультацію