Для успішного управління
18 травня
2016
2016
10 правил ефективного зворотного зв'язку
Хвалити людину – це справа не надто складна, і зазвичай приємна для обох сторін.
В ситуації, коли результати працівника не найкращі, його потрібно стимулювати до розвитку та покращень через критику. І зробити так, щоб він при цьому мав бажання це робити і взяв на себе відповідальність за виконання обіцяного.
Щоб така розмова мала високі шанси бути успішною, варто дотримуватись таких правил:
- Не перетворіть критику на звичне явище в команді. Хвалити потрібно ще більше
- Не накопичуйте критику, говоріть про неналежне виконання відразу після випадку
- Не зривайтесь на людях, це викличе тільки більший спротив і негатив. Ваші проблеми це справді ваші проблеми
- Не відправляйте критику на e-mail, це ображає . Розмовляйте особисто
- Починайте зі щирого схвалення тих дій, якій цього заслуговують
- Докопуйтесь до кореня проблеми
- Спочатку вислухайте співрозмовника, зрозумійте та цінуйте людину
- Не нав’язуйте способів вирішення проблеми, дайте людині знайти рішення, яке вона захоче використати
- Будьте прикладом, ваші працівники працюють так, як працює керівник
- Приймайте критику, може ви є тим, хто погіршує можливості людини давати очікуваний результат
Як підготуватись і провести серйозну розмову про відповідальність - на нашому тренінгу та в нашому блозі
Успіхів та розвитку вашим командам!