Отримати
консультацію
Отримати
консультацію
Для успішного управління
18 травня
2016

10 правил ефективного зворотного зв'язку

10 правил ефективного зворотного зв'язку

Хвалити людину – це справа не надто складна, і зазвичай приємна для обох сторін.

В ситуації, коли результати працівника не найкращі, його потрібно стимулювати до розвитку та покращень через критику. І зробити так, щоб він при цьому мав бажання це робити і взяв на себе відповідальність за виконання обіцяного.

Щоб така розмова мала високі шанси бути успішною, варто дотримуватись таких правил:

  • Не перетворіть критику на звичне явище в команді. Хвалити потрібно ще більше
  • Не накопичуйте критику, говоріть про неналежне виконання відразу після випадку
  • Не зривайтесь на людях, це викличе тільки більший спротив і негатив. Ваші проблеми це справді ваші проблеми
  • Не відправляйте критику на e-mail, це ображає . Розмовляйте особисто
  • Починайте зі щирого схвалення тих дій, якій цього заслуговують
  • Докопуйтесь до кореня проблеми
  • Спочатку вислухайте співрозмовника, зрозумійте та цінуйте людину
  • Не нав’язуйте способів вирішення проблеми, дайте людині знайти рішення, яке вона захоче використати
  • Будьте прикладом, ваші працівники працюють так, як працює керівник
  • Приймайте критику, може ви є тим, хто погіршує можливості людини давати очікуваний результат

Як підготуватись і провести серйозну розмову про відповідальність - на нашому тренінгу та в нашому блозі

Успіхів та розвитку вашим командам!

© 2005-2024 River Of Knowledge.
Всі права захищені.
© 2005-2024
River Of Knowledge.
Всі права захищені.
Отримати
консультацію